SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ING Bank Śląski promuje Testuj Pomysł i płatności imoje dla firm (wideo)

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego dla firm reklamowane są opcja Testuj Pomysł oraz płatności internetowe imoje skierowane do sklepów internetowych. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Brain i Mullen Lowe Media Hub.

W spotach szefowie firm korzystających z usług ING Banku Śląskiego opowiadają o tym, jak trudno jest pozyskać i odpowiednio obsłużyć klientów.

- Przyszli przedsiębiorcy, to często urodzeni optymiści. Chcą zaryzykować i wierzą, że im się uda. Jednak ich determinacji i wierze często towarzyszy obawa, czy będą klienci chętni kupić ich produkty. W nowej kampanii podpowiadamy firmom co zrobić, aby mieć więcej klientów od początku. Pokazujemy rozwiązania, dzięki którym mogą lepiej wpisać się w ich potrzeby i dowiedzieć się czego oczekują - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.

 

W kampanii promowane przede wszystkim są dwa narzędzia oferowane przez ING Bank Śląski firmom. Testuj Pomysł realizowane za darmo to profesjonalne badanie rynkowy na wybranej próbie respondentów, dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu. Pozwala sprawdzić, czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupią oni dany produkt i skorzystają z usługi.

Z kolei imoje to system płatności online dla klientów sklepów internetowych. Oferuje wszystkie najpopularniejsze metody płatności (BLIK, karty płatnicze, przelewy natychmiastowe) a także nową opcję „kup teraz, zapłać później”, dzięki której klienci mogą zapłacić nawet 21 dni po zakupie bez rejestracji i wypełniania dokumentów.

 

Kampania jest realizowana w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Brain, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mullen Lowe Media Hub.

Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski promuje Testuj Pomysł i płatności imoje dla firm (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl