ING Nationale Nederlanden pracuje tylko z najlepszymi
Pod koniec 2002 roku został rozstrzygnięty przetarg na wykreowanie i stworzenie prezentacji multimedialnej dla ING Nationale Nederlanden. Do konkursu zaproszono czołowe polskie agencje, z których najlepsza okazała się agencja OS3 multimedia. Prezentacja ta jest z pewnością innowacyjnym produktem na rynku. W odróżnieniu od innych, posiada ona moduł administracyjny, dzięki któremu agent ubezpieczeniowy ma możliwość aktualizowania i zarządzania jej elementami. Oznacza to, że poszczególne moduły, z których składa się prezentacja można dowolnie układać, w zależności od wymagań klienta. Daje to przedstawicielom ING możliwość pokazania Klientowi tylko tych "części" prezentacji, którymi jest on zainteresowany. Prezentację umieszczono na serwerze firmy, co pozwala regionalnym przedstawicielom na pobieranie i dokonywanie jej aktualizacji w dowolnym momencie.
"Produkt przeznaczony jest dla agentów ubezpieczeniowych, którzy docierają z ofertą firmy do przyszłych klientów. W związku z tym stworzyliśmy dla ING Nationale Nederlanden prezentację, która doskonale rozwiązuje problem aktualizowania i modyfikowania dużej ilości danych, dotyczących między innymi informacji o grupie ING, o usługach, produktach bankowych, funduszach inwestycyjnych oraz ubezpieczeniach. Mamy nadzieję, że ta w pełni profesjonalna prezentacja spełni oczekiwania klienta, a jej użytkownikom ułatwi i uatrakcyjni pracę z potencjalnym klientem. Mamy nadzieję, że dzięki tej produkcji grono stałych odbiorców usług ING będzie stale rosło." powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający agencji OS3 multimedia.
"Poszukiwaliśmy agencji, która bardzo kreatywnie podejdzie do tego projektu i pokaże nam nowe możliwości prezentowania i promowania naszych usług wśród potencjalnych klientów. Efektem naszej wspólnej pracy jest ta niepowtarzalna, obszerna i z pewnością w pełni nowatorska produkcja." powiedziała Iwona Matusik External Communication Specialist w ING Nationale Nederlanden.
Prezentacja ta jest bardzo rozbudowana i poza wyczerpującymi danymi merytorycznymi zawiera wiele elementów uatrakcyjniających jej odbiór, takich jak intro, czy filmy. Do jej stworzenia wykorzystano miedzy innymi autorską muzykę i fotografie wykonane na potrzeby prezentacji. Swojego głosu użyczył Marek Kondrat, który od dawna związany jest z wizerunkiem ING.
Dołącz do dyskusji: ING Nationale Nederlanden pracuje tylko z najlepszymi