Usługa płatnicza InPostu ma już milion użytkowników
Usługa płatnicza InPost Pay ma już milion użytkowników. Ruszyła w czerwcu ubiegłego roku.
Start InPost Pay ogłosił w czerwcu ubiegłego roku Rafał Brzoska, szef InPostu. Biznesmen określił usługę firmy jako „największa innowację od czasu Paczkomatu".
InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję "Utwórz koszyk z InPost Pay", a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji.
- Blisko 85 proc. użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla naszych partnerów e-commerce – pozyskujemy ich spośród milionów korzystających z usług InPost. Skracamy również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego – podsumowuje Szymon Wałach, VP ds. digital i strategii InPost.
Dołącz do dyskusji: Usługa płatnicza InPostu ma już milion użytkowników