SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Ja+Zdrowie" - nowa usługa z zakresu telemedycyny w ofercie Plusa

Sieć komórkowa Plus rozszerzyła swoją ofertę o usługę dostępową z zakresu telemedycyny "Ja+Zdrowie", obejmującą m.in. konsultacje z lekarzem 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną oraz informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich.

"Ja+Zdrowie" jest usługą dostępową do "Wirtualnej Przychodni", która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady czy skonsultować wyniki badań, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Wymagana jest instalacja na smartfonie lub tablecie aplikacji i połączenie się przez internet.

Aplikacja "Ja+Zdrowie" każdorazowo wymaga logowania. Obecnie dostępna jest na smartfony z systemem Android, a w przygotowaniu dostępna jest także wersja dla iOS. Transfer danych związany z usługą "Wirtualnej Przychodni" jest udostępniany w ramach usługi dostępowej "Ja+Zdrowie". Z usługi można korzystać łącząc się także za pośrednictwem dowolnego łącza internetowego, np. Wi-Fi.

Usługa "Ja+Zdrowie" została udostępniona przez Plusa w ofercie Ja+ Abonament i jest dostępna w wybranych punktach sprzedaży na terenie województw mazowieckiego, śląskiego i małopolskiego. Koszt usługi to 9,99 zł miesięcznie dla aktualnych abonentów Plusa oraz 4,99 zł miesięcznie w promocjach dla osób przedłużających lub zawierających nową umowę. Więcej informacji o usłudze jest dostępnych na stronie plus.pl/zdrowie.

Partnerem medycznym rozwiązania jest spółka Falck Medycyna - podmiot leczniczy pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).

Dołącz do dyskusji: "Ja+Zdrowie" - nowa usługa z zakresu telemedycyny w ofercie Plusa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alvaro
Skoro płatna usługa, to dlaczego nie dla każdego, kto chce zapłacić?
0 0
odpowiedź
User
Maks
Dobrze to wymyślili, bardzo mi czegoś takiego brakowało, może nie koniecznie chcę często z tego typu usługi korzystać, ale przy małym dziecku lepiej mieć taki kontakt telefoniczny pod ręką. Tu mi plus kolejny raz zaimponował i od razu sobie przypominam, czemu mam u nich od 10 lat z hakiem abonament.
0 0
odpowiedź