Julianna Richter global CEO ds. PR & influence w Ogilvy
Sieć reklamowa Ogilvy ogłosiła, że Julianna Richter została globalnym dyrektorem generalnym ds. PR& influence. W tej roli będzie nadzorować wszystkie aspekty globalnej działalności PR Ogilvy. Funkcję obejmie w styczniu 2021 roku.
Richter będzie odpowiadać m.in. za zarządzanie reputacją, wpływ marki, C-Suite, media relations, rozwój PR Ogilvy i wpływanie na operacje globalne oraz w Ameryce Północnej
Komentując nominację, Andy Main, globalny dyrektor generalny Ogilvy, powiedział: - Komunikacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o napędzanie wzrostu i transformację biznesów, dlatego tak ważne jest, aby Ogilvy posiadała najlepsze w swojej klasie relacje publiczne i wpływała na biznes oraz spójną, nowoczesną ofertę. Jestem przekonany, że doświadczenie Julianny w komunikacji i udokumentowane doświadczenie przywódcze w globalnych sieciach agencji w połączeniu z jej niedawną pracą polegającą na łączeniu budowania marki, danych i technologii w celu odblokowania wzrostu, stworzy wartość dla naszych klientów w szybkim tempie i na dużą skalę.
Julianna Richter jest liderem w zakresie komunikacji strategicznej i operacji. Współpracowała z agencjami, start-upami i firmami z listy Fortune 500 w sektorach marketingu konsumenckiego, zdrowia, mediów cyfrowych i technologii. Jej doświadczenie i wiedza obejmuje komunikację dotyczącą marki, produktu i kierownictwa; rozwój i ekspansję biznesową, globalne operacje i integrację, transformację biznesową, współpracę z liderami c-suite w celu osiągnięcia wyników biznesowych.
Spędziła ponad 17 lat w agencji Edelman, gdzie zajmowała różne stanowiska kierownicze na poziomie globalnym i regionalnym. Przed wyjazdem w 2018 roku pełniła funkcję dyrektora operacyjnego USA odpowiedzialnego za stymulowanie wzrostu i efektywności operacyjnej w największym regionie oraz sprawowała nadzór kierowniczy nad praktykami i funkcjami biznesowymi w USA, w tym w zakresie zasobów ludzkich, różnorodności i integracji,
Ostatnio Julianna Richter była partnerem w Waypoint Partners, firmie zajmującej się doradztwem w zakresie globalnego rozwoju oraz fuzjach i przejęciach. Doradzała firmom i agencjom, jak budować, kupować i rozwijać nowe oferty i specjalizacje, które przyspieszają wzrost i zapewniają przewagę konkurencyjną na przyszłość. Jako partner prowadziła strategiczne kontakty z mediami cyfrowymi, firmami kreatywnymi i technologicznymi, wykorzystując swoje doświadczenie w budowaniu marki, komunikacji, treści i marketingu wpływowym, aby rozwijać i skalować swoją działalność.
Przed objęciem funkcji COO firmy Edelman w Stanach Zjednoczonych, była prezesem ds. zarządzania klientami globalnymi, gdzie odpowiadała za strategiczny rozwój i ekspansję rynkową globalnego portfela klientów firmy.
Przez całą swoją karierę doradzała klientom z różnych dziedzin i współpracowała z wiodącymi markami, takimi jak AstraZeneca, Genentech, PayPal, Campari, Cigna, Starbucks i Taco Bell w celu opracowania strategii PR i komunikacji.
Dołącz do dyskusji: Julianna Richter global CEO ds. PR & influence w Ogilvy