Justyna Krzyżanowska international marketing managerem w New Age Media, odeszła Marta Weczera
Justyna Krzyżanowska zaczęła pracę w domu sprzedaży reklamy kinowej New Age Media jako international marketing manager. Zastąpiła na tym stanowisku Martę Weczerę, która rozstała się z firmą i przeszła do "Vogue".
Krzyżanowska odpowiada w New Age Media za planowanie i koordynację działań marketingowych firmy w Polsce oraz innych krajach regionu Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Rumunia), w których spółka ma swoje biura.
W Polsce New Age Media odpowiada za sprzedaż reklam w kinach Cinema City i M IMAX. W sześciu krajach w ofercie firmy jest 1010 ekranów w 103 multipleksach zlokalizowanych w 65 miastach.
Poprzednio pracowała jako marketing manager sieci handlowych Małpka Express i MExpress. Przedtem przez prawie 9 lat pracowała w TUI Poland - najpierw jako junior marketing specialist, a następnie marketing communications manager. Zarządzała komunikacją marketingową dla marek grupy TUI, prowadziła trzy kluczowe projekty: zmianę ścieżki obsługi klienta, tworzenie nowego sposobu prezentacji oferty oraz zarządzanie rebrandingiem marki.
W latach 2006-2008 pełniła funkcje product managera i marketing coordinatora w Warner Music Poland, odpowiadając m.in. za plany marketingowe i strategie komunikacji internetowej produktów wytwórni. Wcześniej pracowała w Polskim Radiu RDC i Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska).
Dołącz do dyskusji: Justyna Krzyżanowska international marketing managerem w New Age Media, odeszła Marta Weczera