Jutta Peinze dyrektorką ds. marketingu na region EMEA Motoroli
Jutta Peinze objęła funkcję dyrektora ds. marketingu Motorola w dziale Mobile Business Group (MBG) w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Jutta Peinze ma 20-letnim doświadczenie w sektorze technologicznym. Przed przejściem do MBG była dyrektorem ds. marketingu w firmie Asus. Wcześniej zgromadziła doświadczenie w branży urządzeń mobilnych w firmach Nokia i Huawei.
W Motorola Jutta Peinze będzie odgrywać kluczową rolę w zwiększaniu dynamiki rozwoju działu EMEA MBG w zakresie opracowywania przez markę strategii.
Jutta Peinze za Jamesa Atkinsa
Jutta Peinze zastępuje Jamesa Atkinsa, który kierował działem marketingu Motorola w EMEA przez dwa lata. Atkins pozostaje w firmie i obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. e-commerce MBG w EMEA. Będzie na nim odgrywać kluczową rolę we wspieraniu działalności marki w sektorze telekomunikacji w regionie EMEA i opracowywaniu strategii e-commerce.
Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów i smartfonów po inteligentne rozwiązania do współpracy oraz rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR).
Dołącz do dyskusji: Jutta Peinze dyrektorką ds. marketingu na region EMEA Motoroli