SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kalendarz z autami w styczniowym 'Top Gear'

Do styczniowego numeru miesięcznika "Top Gear" (Burda Media Polska), który trafił do sprzedaży we wtorek, dołączony został kalendarz ścienny na 13 nadchodzących miesięcy z  samochodami prezentowanymi na łamach magazynu w 2009 roku.

- Mamy od czytelników mnóstwo pytań kiedy zaczniemy zamieszczać plakaty z superautami. Myślę, że wszyscy będą zadowoleni z naszego pomysłu, bo oprócz świetnej jakości zdjęć otrzymują kalendarz z zaznaczonymi świętami i datami wydania kolejnych numerów polskiej edycji "Top Gear" - tłumaczy redaktor naczelny tytułu Piotr R. Frankowski.

Kalendarz dołączony został do całego nakładu numeru, który ukazał się w normalnej cenie 4,90 zł.

Wydanie "Top Gear" z dodatkiem promowane jest głównie w mediach Burdy - reklamy pojawiły się w magazynach "Chip", "CRN" oraz w serwisach Chip.pl i Crn.pl. Rozesłany został też mailing do użytkowników bazy Chip.pl Kampania zewnętrzna obejmuję reklamę w magazynie "Smart" i mailing do bazy Wirtualnej Polski. Akcja została przygotowana i zaplanowana przez wydawcę.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Top Gear" w okresie od stycznia do sierpnia br. wynosi 81 686 egz.

Dołącz do dyskusji: Kalendarz z autami w styczniowym 'Top Gear'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl