Kamila Kończak brand communications director w Big Picture
Od sierpnia Kamila Kończak objęła stanowisko brand communications director w agencji Big Picture. Zarządza całym zespołem lifestyle.
Kamila Kończak awansuje na pozycję brand communications director po półtorej roku pracy w Big Picture. Jako senior consultant, zarządzała dotąd największymi projektami z obszaru brand PR - m.in. stałą obsługą Nespresso, projektami Coca-Cola, komunikacją marek Allegro, Durex, Herbapol, Super-Pharm, Mondelez i Go-Sport oraz wsparciem marek modowych, jak Nago czy Elementy.
Od sierpnia do obowiązków Kamili Kończak należeć będzie zarządzanie całym zespołem komunikacji marek lifestyle, który – obok teamu corporate PR oraz public affairs - jest jednym z trzech filarów działania Big Picture.
Na poziomie pracy strategicznej, tworzenia długofalowych platform wizerunkowych dla marek oraz w obszarze business development, Kamilę Kończak oraz pozostałe zespoły agencji wspierać będzie Helena Korniejew, która już jesienią wraca do pracy w agencji po urlopie macierzyńskim.
Przed rozpoczęciem pracy w Big Picture Kończak przez 8 lat związana była z branżą fashion PR, specjalizując się w strategiach komunikacji kultowych marek lifestyle. Jako head of fashion department w agencji Pret a Porter PR, koordynowała pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultowała także i wspierała komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand.
Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki SAR. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.
Dołącz do dyskusji: Kamila Kończak brand communications director w Big Picture