SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamis kontratakuje

Rusza kampania reklamowa przypraw Kamis

"Szczypta Wystarczy" to hasło rozpoczętej kampanii reklamowej przypraw Kamis. Kampania ma charakter wizerunkowy - Kamis to ekspert w dziedzinie przypraw oraz informacyjny - Kamis to najbogatsza na rynku oferta najlepszych jakościowo przypraw.

Nowa kampania Kamis to przede wszystkim jeszcze mocniejsze zaakcentowanie jakości przypraw Kamis - najbardziej aromatyczne przyprawy - oraz podkreślenie szerokiego portfolio produktów. W layoutach prasowych pojawiają się więc, obok "sztandarowych" przypraw Kamis takich jak pieprz czarny mielony czy papryka,  wyszukane produkty - szafran czy gałka muszkatołowa cała. Do komunikatów jakościowych włączono również komunikaty wizerunkowe i emocjonalne - służy temu koncentracja na detalach - przepiękne, egzotyczne zdjęcia przypraw w kampanii prasowej i klimatyczne ujęcia egzotycznych podróży w spotach telewizyjnych.

Działania obejmą telewizję i stacje: TVP, TVN, Polsat, TV4, TVP3 i TVN7, w których  emitowany będzie,  znany z kampanii wiosennej spot "Szczypta Wystarczy" oraz prasę, w której pojawią się 2 nowe layouty. Zaplanowana prasa kobieca to m.in. Viva, Twój Styl, Claudia, Poradnik Domowy, Przyjaciółka a wśród tygodników opiniotwórczych znalazł się Wprost i Newsweek.

Dodatkowym wsparciem działań ATL są materiały POS, ulotki dla detalistów, plakaty.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Demo Effective Launching, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Kamis kontratakuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl