SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania LU Petitki "Dzień Dobry"

Kampania potrwa do 1 sierpnia

Kampania która ruszyła 26 czerwca potrwa do 1 sierpnia. Wykorzystano w niej telewizję (TVP, TVN, Polsat), outdoor i radio (Radio Zet). Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe a mediami zajął się MediaCom.

Po sukcesie herbatników LU Petitki, firma LU Polska zdecydowała się rozszerzyć portfolio marki o LU Petitki "Dzień Dobry" - herbatniki przeznaczone do porannej konsumpcji (jako uzupełnienie porannego posiłku). Celem kampanii reklamowej jest zbudowanie świadomości marki LU Petitki "Dzień Dobry"; wykorzystanie porannego posiłku jako nowego momentu konsumpcji dla herbatników poprzez zaprezentowanie herbatników LU Petitki "Dzień Dobry" jako smaczny i pożywny dodatek do porannego posiłku.

Grupę docelową są kobiety w wieku 25-40 lat, z dziećmi (4-12 lat). Głównym przekaz kampanii jest to, że LU Petitki "Dzień Dobry" to smaczne i pożywne uzupełnienie porannego posiłku dla całej rodziny.

Reklama telewizyjna (adaptacja) i outdoor wykorzystują jako wspólny "key visual" piejącego koguta, który symbolizuje witalność poranka. Reklama telewizyjna pokazując rodzinny poranek i apetycznie wyglądające odżywcze składniki (mąka z polskich zbóż, orzechy i miód), komunikuje radość i witalność jaką dają całej rodzinie nowe herbatniki LU Petitki "Dzień Dobry" będące uzupełnieniem porannego posiłku. W reklamie zewnętrznej piejący "Dzieeeń doooobry!" kogut stoi na płocie zbudowanym z nowych apetycznych herbatników LU Petitki "Dzień Dobry".

Dodatkowo, jako wsparcie komunikacji, w kampanii zostało wykorzystane radio: 20 sekundowy spot oraz sponsoring (audycja "Upalny Dzień Dobry Bardzo").

Dołącz do dyskusji: Kampania LU Petitki "Dzień Dobry"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl