Kampania LU Petitki "Dzień Dobry"
Kampania potrwa do 1 sierpnia
Kampania która ruszyła 26 czerwca potrwa do 1 sierpnia. Wykorzystano w niej telewizję (TVP, TVN, Polsat), outdoor i radio (Radio Zet). Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe a mediami zajął się MediaCom.
Po sukcesie herbatników LU Petitki, firma LU Polska zdecydowała się rozszerzyć portfolio marki o LU Petitki "Dzień Dobry" - herbatniki przeznaczone do porannej konsumpcji (jako uzupełnienie porannego posiłku). Celem kampanii reklamowej jest zbudowanie świadomości marki LU Petitki "Dzień Dobry"; wykorzystanie porannego posiłku jako nowego momentu konsumpcji dla herbatników poprzez zaprezentowanie herbatników LU Petitki "Dzień Dobry" jako smaczny i pożywny dodatek do porannego posiłku.
Grupę docelową są kobiety w wieku 25-40 lat, z dziećmi (4-12 lat). Głównym przekaz kampanii jest to, że LU Petitki "Dzień Dobry" to smaczne i pożywne uzupełnienie porannego posiłku dla całej rodziny.
Reklama telewizyjna (adaptacja) i outdoor wykorzystują jako wspólny "key visual" piejącego koguta, który symbolizuje witalność poranka. Reklama telewizyjna pokazując rodzinny poranek i apetycznie wyglądające odżywcze składniki (mąka z polskich zbóż, orzechy i miód), komunikuje radość i witalność jaką dają całej rodzinie nowe herbatniki LU Petitki "Dzień Dobry" będące uzupełnieniem porannego posiłku. W reklamie zewnętrznej piejący "Dzieeeń doooobry!" kogut stoi na płocie zbudowanym z nowych apetycznych herbatników LU Petitki "Dzień Dobry".
Dodatkowo, jako wsparcie komunikacji, w kampanii zostało wykorzystane radio: 20 sekundowy spot oraz sponsoring (audycja "Upalny Dzień Dobry Bardzo").
Dołącz do dyskusji: Kampania LU Petitki "Dzień Dobry"