SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland Services

Bo liczy się każda kropla" ("Make Every Drop Count") - pod takim hasłem Coca-Cola promuje swoją strategię biznesową Fit for the Future.

"Bo liczy się każda kropla" to kampania o zasięgu globalnym. W jej ramach pojawiają się trzy reklamy drukowane w głównych pismach opiniotwórczych. Komunikują one główne przesłania strategii Fit for the Future, czyli: oferowanie szerokiego wyboru napojów bezalkoholowych zaspokajających różne potrzeby konsumentów, ułatwianie świadomego wyboru produktu poprzez umieszczanie czytelnej i zrozumiałej informacji na opakowaniach, promowanie aktywności fizycznej oraz odpowiedzialne działania marketingowe.

Film wizerunkowy polskiego oddziału Coca-Cola
Młody rowerzysta, dziewczyna na tle zabytkowego miasta, dzieci grające w piłkę nożną i zespół muzyczny podczas próby - to bohaterzy nowego filmu reklamowego Coca-Cola "Bo liczy się każda kropla". Każdy z nich ma do wyboru ponad 30 różnych napojów, które odżywiają, nawadniają i orzeźwiają lub po prostu pozwalają im cieszyć się każdą kroplą życia.

- Celem filmu jest przedstawienie bogatego portfolio produktów firmy Coca-Cola. Dzięki szerokiemu asortymentowi oferowanemu przez Coca-Cola, każdy z nas może wybrać taki produkt, który najbardziej mu odpowiada. Grupą docelową kampanii są wszyscy konsumenci produktów firmy Coca-Cola, ale nie tylko. Oprócz przedstawienia naszego portfolio, chcemy również pokazać, że nasze produkty mogą towarzyszyć konsumentom o każdej porze dnia, w trakcie ich codziennych zajęć, dając im radość i lepsze samopoczucie, zwiększając energię, dostarczając organizmowi niezbędnych składników odżywczych, jak i odpowiednio go nawadniając - powiedziała Iwona Sarachman, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o.

Film reklamowy będzie emitowany od 24 do 30 grudnia 2007 roku w telewizji TVN oraz TVN Biznes. Spot został adaptowany w polskim oddziale agencji reklamowej Publicis, a media zakupił dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Coca-Cola Poland Services

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl