SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania wyprzedażowa Mitsubishi

Agencja Schulz zrealizowała kampanię promującą wielką akcję wyprzedażową w salonach Mitsubishi. Działania prowadzone są w całej Polsce i obejmują modele samochodów z rocznika 2007.

Wyprzedaż marki Mitsubishi rozpoczęła się z początkiem roku a jej zakończenie przewidywane jest na koniec stycznia.

Layouty prasowe informujące o kampanii będą się regularnie ukazywały przez cały czas trwania wyprzedaży.

mitsubishu

Nadzór nad działaniami ze strony Schulz prowadzą Aleksandra Majewska - account manager i Krzysztof Tkaczyk - dyrektor kreatywny.

Dołącz do dyskusji: Kampania wyprzedażowa Mitsubishi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl