SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kanały lifestylowe: BBC do góry bardziej niż TLC

Nie TLC, ale BBC Lifestyle to kanał, który zanotował największy relatywny wzrost udziału w oglądalności w lipcu br. Kobieca stacja koncernu Discovery została jednak liderem rankingu, wyprzedzając kanały TVN Style i TVN Turbo.

Udział TLC w zeszłym miesiącu br. wyniósł 0,52 proc. po wzroście o 190 proc. Stacja ta awansowała z pozycji piątej na pierwszą. Na kolejnych miejscach uplasowały się kanały TVN Style (0,46 proc. udziału) i TVN Turbo (0,42 proc. udziału), notując odpowiednio wzrosty o 5,8 proc. i 14 proc. Większą dynamiką pochwalić się mogły zajmujące kolejne lokaty stacje Polsatu, Play poszedł do góry o 53,4 proc., a Cafe - o 67,7 proc.

Największy wzrost należał do stacji BBC Lifestyle, zajmującej pozycję dziewiątą. Jej udział poszedł do góry o 347,1 proc. do 0,08 proc. Stacja ta rok wcześniej miała większy zasięg niż teraz, bo była w Cyfrowym Polsacie (obecnie z platform jest tylko w ofercie N), ale operator wyrzucił ją na odległe miejsce na liście kanałów.

Większość kanałów lifestylowych lipiec zakończyło na plusie, ale trzy stacje zanotowały spadki. Najbardziej w dół (o 27,8 proc.) poszedł udział ostatniego w zestawieniu kanału Fashion.

lipiec Wszyscy 4+
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TLC 9 101 0,180 27 525 0,522
TVN Style 21 945 0,434 24 187 0,459
TVN Turbo 18 482 0,365 21 941 0,416
Polsat Play 11 271 0,223 18 006 0,342
Polsat Cafe 10 187 0,201 17 771 0,337
Club TV  5 979 0,118 5 308 0,101
kuchnia.tv 3 767 0,074 5 301 0,101
ITV 4 836 0,096 4 946 0,094
BBC Lifestyle 878 0,017 3 990 0,076
Domo 866 0,017 1 894 0,036
Wedding TV 768 0,015 1 123 0,021
Fashion 905 0,018 676 0,013


W grupie widzów w wieku do 16 do 49 lat pierwsze miejsce ex aequo zajęły TLC i TVN Turbo, które miały po 0,7 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze kanał TVN Style (0,65 proc. udziału). Identycznie jak w grupie 4+, najwięcej tutaj zyskał lifestylowy kanał BBC, a najbardziej na minusie miesiąc zakończyła modowa telewizja Fashion. 

lipiec Wszyscy 16-49
2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TLC 4 896 0,232 15 284 0,701
TVN Turbo 13 511 0,639 15 278 0,701
TVN Style 12 083 0,572 14 087 0,646
Polsat Cafe 5 269 0,249 10 479 0,481
Polsat Play 5 631 0,266 8 404 0,386
ITV 3 347 0,158 3 500 0,161
kuchnia.tv 1 824 0,086 3 150 0,145
Club TV  3 142 0,149 2 844 0,131
BBC Lifestyle 592 0,028 2 643 0,121
Domo 507 0,024 741 0,034
Wedding TV 412 0,019 681 0,031
Fashion 661 0,031 447 0,020


Widzowie na antenie TLC najchętniej oglądają dokumenty medyczne. W lipcu br. właśnie taki charakter miały trzy najpopularniejsze programy stacji na czele z serialem “Niezwykłe przypadki medyczne”, który zgromadził 216 tys. widzów. 

Raport top programów
TLC wszyscy 4+
Program AMR SHR %
NIEZWYKLE PRZYPADKI MEDYCZNE/SER.DOK.USA./ 216 183 2,932
MEDYCZNE ANOMALIE /SER.DOK.USA/ 188 040 1,488
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ 158 791 1,436
KTO MNIE ZABIL ? /SER.DOK.USA/ 149 534 2,662
DOKTOR G - NAJBARDZIEJ SZOKUJACE PRZYPADKI 141 361 1,086
CIAZA Z ZASKOCZENIA /SER.DOK.USA/ 123 671 0,930
MISTRZ KUCHNI GORDON RAMSAY /SER.DOK.USA/ 123 176 1,416
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ 118 299 1,323
KOLEKCJOMANIA /SER.DOK.USA/ 112 610 1,387
KULT BIALEJ SKORY /SER.DOK.USA/ 111 279 0,767


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: BBC do góry bardziej niż TLC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl