Karolina Pisarek Salla i Mikołaj Roznerski promują Huawei
Krótko po globalnej premierze, która odbyła się 19 września w Barcelonie, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii Huawei Wtach GT 5. Do kampanii zostali zaangażowani influencerzy - Karolina Pisarek‑Salla czy Mikołaj Roznerski.
Kampania ma na celu wypromowanie urządzeń jako stylowych i trwałych, a jednocześnie nowoczesnych technologicznie i o bogatej funkcjonalności, ze szczególnym uwzględnieniem kojarzonego z marką zaawansowanego monitorowanie zdrowia i aktywności fizycznej, a także nowego trybu golfowego.
Kampania telewizyjna rusza 1 października i potrwa do 27 października br.
W kampanii promującej Huawei Watch GT 5 Pro w mediach społecznościowych kluczową rolę odgrywają modelka Karolina Pisarek‑Salla oraz aktor Mikołaj Roznerski. Nie zabraknie w niej również twórców związanych z marką długoterminowo – Marii Jeleniewskiej oraz Tomasza Fornala, jak i Jessici Mercedes‑Kirschner. Kampania uzupełniona jest o nośniki OOH oraz digital OOH.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker, a działania influencerskie nadzoruje agencja Ogilvy PR.
Dołącz do dyskusji: Karolina Pisarek Salla i Mikołaj Roznerski promują Huawei