Kaufland instaluje w swoich sklepach nośniki reklamowe Digital Signage
W sklepach Kaufland instalowane są nośniki informacyjne - Digital Signage mające umożliwiać personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketach.
Ekrany Digital Signage umożliwiają spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie jej do potrzeb sieci, danego regionu czy nawet pojedynczego marketu Kaufland. Wyświetlane elementy są dostosowywane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą sieci oraz obejrzeć najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu rozlokowanych jest kilkanaście kolejnych ekranów przybliżających ofertę pobliskich regałów, zaś opuszczając market, kupujący znajdą wyświetlacz z ofertą na nadchodzący tydzień.
- Ekrany Digital Signage otwierają przed naszą firmą zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientami. Dzięki nim nie tylko możemy dopasować informacje do danego marketu, ale też do konkretnego miejsca w sklepie, w którym wyświetlacz zostanie zamontowany. Nowe rozwiązanie gwarantuje nam atrakcyjną wizualnie, a także - co dla nas szczególnie ważne - przyjazną dla środowiska formę - komentuje Justyna Przybylska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.
Ekrany są wdrażane po pozytywnym zakończeniu testów. Pierwsze z nich zostały zamontowane na przełomie sierpnia i września 2018 r. w dwóch pilotażowych sklepach w Zabrzu i Tarnowie. W tej chwili ekrany są już dostępne w ponad 40 sklepach sieci Kaufland, w tym we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą. Do końca roku będą wprowadzane w kolejnych placówkach.
W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 tys. pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 212 marketów i zatrudnia ok. 16 tys. osób.
Dołącz do dyskusji: Kaufland instaluje w swoich sklepach nośniki reklamowe Digital Signage