'Kawa na ławę' w TVN 24 miała tyle samo widzów, ale straciła ich w TVN
W sezonie 2008/2009 widownia programu Bogdana Rymanowskiego "Kawa na ławę" w TVN była niższa niż rok wcześniej, dając stacji dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Bez zmian pozostała oglądalność w TVN 24.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od września 2008 roku do połowy czerwca br. "Kawa na ławę" przyciągała średnio 1,26 mln widzów na antenie TVN (udział stacji wyniósł 13,58 proc.) i ok. 320 tys. w TVN 24 (3,40 proc.). W poprzednim sezonie (2007/2008) oglądalność programu w TVN 24 była niemal identyczna (choć udział był wyższy i wyniósł 3,65 proc.), ale na głównej antenie magazyn cieszył się wtedy większą widownią - przyciągał bowiem tam średnio 1,4 mln widzów, dając stacji 15,79 proc. udziału.
W czasie nadawania "Kawy na ławę" (niedziele godz. 10.55) TVN była stacją czwartego wyboru. Liderem pasma była TVP 2 z udziałem wynoszącym 20,44 proc. Lepiej od TVN wypadały także TVP 1 (16,34 proc.) i Polsat (14,87 proc.) Gdyby jednak dodać udziały TVN i TVN 24, to wtedy w paśmie emisji "Kawy" byłby one wyższe od udziału Polsatu.
Program najchętniej oglądały kobiety, widzowie w wieku od 30 do 34 lat oraz powyżej pięćdziesiątki, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. Wpływy reklamowe TVN z wszystkich odcinków magazynu wyniosły 9 mln zł (dane cennikowe bez rabatów), czyli o 3 proc. więcej niż w sezonie 2007/2008.
Kolejne odcinki "Kawy na ławę" mają się pojawić w jesiennej ramówce TVN.
Widownia "Kawy na ławę" miesiąc po
miesiącu
Konkurencja
Profil widza "Kawy na ławę"
Dołącz do dyskusji: 'Kawa na ławę' w TVN 24 miała tyle samo widzów, ale straciła ich w TVN