„Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”. „Poradnik Domowy” najbardziej w dół
W październiku ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 329 012 egz. W porównaniu do października 2014 roku zwiększyła się ona o 4,34 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z kolei na drugą lokatę spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 283 622 egz., po spadku o 18,79 proc.
Na podium znalazł się jeszcze „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,01 proc. do 267 785 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 26,26 proc. do 197 906 egz.
październik | ||||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 439 954 | 329 012 | 329 012 | 409 988 | 315 340 | 315 340 |
Dobre Rady | 440 000 | 283 622 | 283 622 | 500 000 | 349 235 | 349 235 |
Świat Kobiety | 404 947 | 267 785 | 267 785 | 399 943 | 294 298 | 294 298 |
Poradnik Domowy | 319 500 | 197 906 | 197 906 | 395 180 | 269 383 | 268 383 |
Claudia | 321 675 | 189 732 | 169 732 | 337 974 | 194 181 | 194 031 |
Olivia | 249 970 | 126 976 | 126 976 | 224 949 | 134 640 | 134 640 |
Cała Ty | 200 000 | 113 625 | 113 625 | 240 000 | 130 271 | 130 271 |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 3,58 proc., pochwalić się mogła „Cała Ty” (Phoenix Press). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - było to 27,78 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 439 954 | 329 012 | 329 012 | 479 978 | 414 232 | 414 232 |
Dobre Rady | 440 000 | 283 622 | 283 622 | 436 000 | 280 266 | 280 266 |
Świat Kobiety | 404 947 | 267 785 | 267 785 | 464 950 | 353 054 | 353 054 |
Poradnik Domowy | 319 500 | 197 906 | 197 906 | 352 640 | 274 041 | 274 041 |
Claudia | 321 675 | 189 732 | 169 732 | 307 500 | 195 300 | 195 300 |
Olivia | 249 970 | 126 976 | 126 976 | 274 925 | 172 494 | 172 494 |
Cała Ty | 200 000 | 113 625 | 113 625 | 198 000 | 109 703 | 109 703 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”. „Poradnik Domowy” najbardziej w dół