SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”. „Poradnik Domowy” najbardziej w dół

W październiku ub.r. na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która pochwalić się mogła jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 329 012 egz. W porównaniu do października 2014 roku zwiększyła się ona o 4,34 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z kolei na drugą lokatę spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik tego miesięcznika uplasował się na poziomie 283 622 egz., po spadku o 18,79 proc.

Na podium znalazł się jeszcze „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 9,01 proc. do 267 785 egz.

Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 26,26 proc. do 197 906 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2015

2014

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

439 954

329 012

329 012

409 988

315 340

315 340

Dobre Rady

440 000

283 622

283 622

500 000

349 235

349 235

Świat Kobiety

404 947

267 785

267 785

399 943

294 298

294 298

Poradnik Domowy

319 500

197 906

197 906

395 180

269 383

268 383

Claudia

321 675

189 732

169 732

337 974

194 181

194 031

Olivia

249 970

126 976

126 976

224 949

134 640

134 640

Cała Ty

200 000

113 625

113 625

240 000

130 271

130 271

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 3,58 proc., pochwalić się mogła „Cała Ty” (Phoenix Press). Również i w tym ujęciu najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - było to 27,78 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

październik

wrzesień

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

439 954

329 012

329 012

479 978

414 232

414 232

Dobre Rady

440 000

283 622

283 622

436 000

280 266

280 266

Świat Kobiety

404 947

267 785

267 785

464 950

353 054

353 054

Poradnik Domowy

319 500

197 906

197 906

352 640

274 041

274 041

Claudia

321 675

189 732

169 732

307 500

195 300

195 300

Olivia

249 970

126 976

126 976

274 925

172 494

172 494

Cała Ty

200 000

113 625

113 625

198 000

109 703

109 703

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”. „Poradnik Domowy” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl