Škoda reklamowana jako „stworzona dla rowerzystów” (wideo)
Nowa wizerunkowa reklama samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) podkreśla, że są one dostosowane do potrzeb rowerzystów. Za akcję odpowiadają agencje Mustard oraz PHD.
Z początkiem maja wystartowała nowa kampania marki, tym razem skupiona na tematyce jazdy na rowerze wśród kobiet. Celem kampanii jest wyrażenie uznania dla profesjonalnych kolarek i zarażenie ich pasją kolejnych kobiet.
W ramach prowadzonych działań przedstawione zostaną sylwetki rowerzystek z całego świata, uzasadniające to, dlaczego dana bohaterka jeździ na rowerze. W trwającej przez cały miesiąc kampanii pojawią się także różnego rodzaju porady związane z tematyką rowerową.
- Skoda od wielu lat angażuje się w wiele tematów związanych z rowerami, jest między innymi sponsorem największego wyścigu kolarskiego na świecie Tour De France -podkreśla Hubert Niedzielski, specjalista ds. komunikacji w dziale marketingu Skoda w Volkswagen Group Polska.
Kampania prowadzona jest w internecie, głównie w mediach społecznościowych. Za stworzenie kreacji na Facebook i Youtube odpowiada obsługująca globalnie markę agencja Mustard, a za media – PHD.
Dołącz do dyskusji: Škoda reklamowana jako „stworzona dla rowerzystów” (wideo)