„Kolor niech żyje!” w kampanii Samsunga Galaxy Tab S (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca tablet Samsung Galaxy Tab S. Akcja przebiega pod hasłem „Kolor niech żyje!”, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Leo Burnett, Good Looking Studio, Starcom i Havas PR Warsaw.
Kampania pod hasłem „Kolor niech żyje!” prezentuje różnorodne elementy rozwiązania i funkcjonalności Samsunga Galaxy Tab S, m.in. wyświetlacz Super AMOLED, wielozadaniowość w ramach opcji Multi Window, wbudowany czytnik linii papilarnych i nowoczesny design.
W lipcu przeprowadzono konkurs na grafikę inspirowaną hasłem „Kolor niech żyje!”. Zwycięski projekt, wybrany spośród prawie 300 zgłoszonych, namalowano w formie muralu na ścianie budynku przy ulicy Polnej w Warszawie. 29 sierpnia odbędzie się tam multimedialny pokaz łączący świat rzeczywisty z generowanym komputerowo.
>> Tablet Samsung Galaxy Tab S w Polsce od 1599 zł (wideo)
Cała kampania obejmuje telewizję (spoty w Polsacie i TVN, sponsoring pasma „Superkino” w TVN), kina (sieć Cinema City), internet (różne reklamy prezentujące pięć głównych zalet tabletu) oraz outdoor (billboardy na Lotnisku Chopina i w centrum Warszawy).
Samsung Galaxy Tab S został też oficjalnym tabletem mistrzostw świata siatkarzy, które we wrześniu będą rozgrywane w Polsce. Ponadto wspólnie z PLL LOT przygotowywana jest specjalna aplikacja mobilna oraz umieszczenie motywu graficznego kampanii na jednym z samolotów, a także podświetlenie ulicy w jednym z polskich miast.
Kreacją reklam zajęła się agencja Leo Burnett, mural zaprojektowała firma Good Looking Studio, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „Kolor niech żyje!” w kampanii Samsunga Galaxy Tab S (wideo)