SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kot Rysiek i pies Łinston reklamują tańsze telefony w Heyah Mix (wideo)

W najważniejszych mediach rusza kampania reklamowa nowej oferty telefonów w Heyah Mix. W akcji występują znani z poprzednich kampanii sieci kot Rysiek i pies Łinston.

Startująca właśnie kampania Heyah Mix reklamuje wprowadzone niedawno obniżki cen telefonów (więcej). Kreacja opiera się na wizerunkach kota Ryśka i psa Łinstona znanych z poprzednich akcji reklamowych sieci. Przekaz jest utrzymany w sentymentalnej konwencji, podkreślając, że w ramach promocji telefon Sony Ericsson W595 Flower Edition jest dostępny już za 49 zł, a nie jak wcześniej za 119 zł.




Akcja jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasie (wysokonakładowe dzienniki i tygodniki, wybrane miesięczniki), internecie i na outdoorze (nośniki w największych miastach). Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kot Rysiek i pies Łinston reklamują tańsze telefony w Heyah Mix (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl