Kreatywność Estimage PR ma dwa lata
Estimage Public Relations została założona w grudniu 2000 r. przez Leszka Podstawskiego i Jarosława Betleja. Powstaniu Estimage PR przyświecał cel stworzenia profesjonalnej, niekonwencjonalnej agencji PR, odróżniającej się od istniejących.
"Chcieliśmy udowodnić, że mimo niekorzystnej sytuacji rynkowej, można podjąć to wyzwanie i odnieść sukces" - mówi Leszek Podstawski, Prezes Zarządu Estimage PR. "Naszej agencji udało się nie tylko wejść na rynek, ale także ugruntować na nim swoją pozycję. Ponadto sprzyja nam fakt, że coraz więcej firm uzupełnia a nawet zastępuje dotychczasowe działania reklamowe działaniami Public Relations. Rośnie grono osób świadomych istoty i znaczenia PR w nowoczesnym marketingu. Sądzę, że wielu Klientów zwróciło na nas uwagę i zaufało ze względu na filozofię naszych działań, jaką jest niekonwencjonalność. " - dodaje L. Podstawski.
Twórcy Estimage PR za mocną stronę swojego zespołu uznają jego kreatywność. "Ludzie, którzy budują nasz sukces myślą i działają nieszablonowo" - twierdzi L. Podstawski. "Stawiamy na kreatywność i łamanie schematów, co jest podstawowym warunkiem sukcesu"- dodaje L. Podstawski.
W ciągu dwóch lat swej działalności Estimage PR pracowała już m.in. dla: Bosch-Junkers, CenterCorporation, Clinika.pl, Honda Polska, K2 Internet, Takt, Orix Polska, Agencja Reklamowa AHA. Estimage współpracuje także z Wydziałem Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i z Fundacją dr Clown.
Estimage PR jest agencją full service. Świadczy usługi związane z wewnętrznym i zewnętrznym PR, relacjami z mediami, działaniem w sytuacjach kryzysowych.
Agencja zatrudnia w tej chwili 6 osób.
Dołącz do dyskusji: Kreatywność Estimage PR ma dwa lata