KRRiT wstrzymała reklamę Heyah
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zakazała emisji spotu reklamowego Heyah - Czerwony Kapturek.
Przypomnijmy, że 19 lipca wystartowała kampania Heyah pod tytułem "Nie opowiadamy bajek".
Kreacja kampanii nawiązuje do bajkowego świata, a jej bohaterami są plastelinkowe postacie. Wykorzystuje motywy z najbardziej znanych i popularnych bajek, widzowie mogli oglądać m.in. zmodyfikowaną wersję jednej z najbardziej popularnych bajek - o Czerwonym Kapturku.
- Wyprawa Czerwonego Kapturka przez piękny las, wśród latających motyli i śpiewających ptaków kończy się nie wizytą w domu babci, ale nóżką uwięzioną we wnykach. Okazuje się, że … Heyah nie umie opowiadać bajek. Tłem do spotu o Czerwonym Kapturku jest piosenka skomponowana i napisana specjalnie do filmu Heyah. Wykonuje ją Zbigniew Wodecki " - czytamy w informacji Heyah.
I właśnie tą reklamę zakwestionowała KRRiT. Rada podała w uzasadnieniu, iż "dramatyczny rozwój akcji sprawia, że dzieci boją się tej reklamy i mają wątpliwości, co do prawdziwej treści bajki o Czerwonym Kapturku".
W uzasadnieniu znalazła się także informacja o tym, że reklama zagraża rozwojowi psychicznemu dzieci i dlatego KRRiT wydała zakaz jej emisji.
Dołącz do dyskusji: KRRiT wstrzymała reklamę Heyah