Kuba Wojewódzki zyskał 200 tys. widzów
Nowy sezon talk-show Kuby Wojewódzkiego zanotował udane otwarcie. Trzy pierwsze wrześniowe odcinki obejrzało średnio 1,8 mln widzów. To wynik o ponad 200 tys. lepszy niż w analogicznym okresie przed rokiem.
Program notuje jednak nieznacznie słabsze udziały w rynku. Odpowiednio 21,14 i 23,32 proc. w grupach 4+ oraz 16-49. Przed rokiem wyniki te kształtowały się na poziomie 22,23 proc. oraz 23,65 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
TVN podczas emisji show Wojewódzkiego jest liderem rynku. Druga pozycja z 1,39 mln widzów przypada Polsatowi (nadaje filmy fabularne i "CSI"). Trzecia jest zaś Dwójka, emitująca między innymi "Panoramę" (1,37 mln widzów).
Ponad 60 proc. widzów talk-show stanowią kobiety, zaś 30 proc.
mieszka w największych ośrodkach miejskich.
Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki zyskał 200 tys. widzów