SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów, ale TVN nadal najlepszy w 16-49

11. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler ogląda 2,2 mln widzów, czyli o 290 tys. mniej niż nadawana rok temu dziewiąta seria reality-show. Program zyskał jednak widzów względem jesieni, a TVN w czasie jego emisji pozostaje liderem rynku w grupie komercyjnej.

Magda Gessler na planie "Kuchennych rewolucji"Magda Gessler na planie

„Kuchenne rewolucje” w TVN oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 marca br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,23 mln osób. Przełożyło się to na 16,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek najnowszej serii, który obejrzało 2,32 mln osób. Magda Gessler przeprowadzała w nim metamorfozę restauracji w Bolesławcu.

Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR%

05-03-2015

2 254 892

16,11%

12-03-2015

2 319 356

16,55%

19-03-2015

2 324 315

16,97%

Średnio:

2 299 295

16,54%

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej dziewiątym sezonem „Kuchenne rewolucje” straciły 290 tys. widzów. Wiosną 2014 roku pierwsze trzy odcinki programu oglądało bowiem 2,52 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 18,44 proc. oraz 22,86 proc. udziału w rynku (więcej na ten temat).

Jednak obecna seria reality-show ma więcej widzów niż dziesiąta, nadawana jesienią 2014 roku. Oglądało ją średnio 2,1 mln widzów, a udział TVN wyniósł odpowiednio 15,10 proc. i 19,41 proc. (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 19,10 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (seriale „Przyjaciółki” i filmy fabularne; 11,75 proc.) oraz TVP2 (filmy; 7,33 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat przed Jedynką i Dwójką.

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR%

SHR%

TVP1

2 655 296

19,10%

10,69%

TVN - KR

2 299 295

16,54%

20,91%

Polsat

1 634 126

11,75%

11,94%

TVP2

1 018 584

7,33%

9,10%

„Kuchenne rewolucje” emitowane są w TVN od wiosny 2010 roku. Program produkuje Constantin Entertainment.

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów, ale TVN nadal najlepszy w 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
karlzero
Jak długo można oglądać te podstarzałą pseudokucharke, która potrafi tylko wydzierać się na ludzi, jak długo można patrzeć jak ona wsypuje garściami przyprawy Prymat do gara z wodą i mięchem i włoszczyzną ???
odpowiedź
User
Yupik
Pseudokucharką jest tylko wg Ciebie bo ona nigdy nie mówi, że w ogóle nia jest. Podstarzały Ty także kiedyś będziesz. Co do darcia się i wyrzucania przez okno czegokolwiek to zatrzymałeś się chyba jakieś 5 sezonów wstecz.
odpowiedź
User
karlzero.
Już jestem podstarzały. Mnie dziwi coś jeszcze : jedzenie, ktore spozywam na co dzień jest coraz gorsze, żarcie k upwoane w supermarketach jest obrzydliwe moze poza wódką a i ta też za dobra nie jest. Wiekzosc pokarmó i na przyklad jest pozbawione smaku i cokolwiek , by człowiek wziął na ząb, to ta sama mamałyga, papka bezsmaczna a programów opowiadajcych o gotaniu jest juz więcej niz programow informacyjnych i ihc wydan. Co sie na tym świecie wyrabia. Zaletą programuy Gesslerowe, to przyznaję, jest ujawnianie faktu, że Polska to kraj flejtuchow i brudasów. Wystarczy wejść do pierwszej, lepszej garkuchni. Smród capi z daleka.
odpowiedź