Rusza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”
Marka chipsów Lay’s (PepsiCo) wystartowała z wakacyjną kampanią promocyjną. Działania prowadzone pod hasłem „Lato smakuje lepiej z Lay’s” przygotowały BBDO Warszawa, VML Poland, Media Direction OMD, Brave Agency, Pink Pepper Media i Questia.
Wakacyjna kampania Lay's składa się z kilku aktywności. Pierwsza z nich obejmuje cykl pokazów kina letniego, połączonych z samplingiem produktów. Chipsów będzie można także spróbować podczas zabawy w ramach mobilnego studia muzycznego Lay’s Summer Studio.
Imprezy będą odbywać się w nadmorskich kurortach i popularnych wakacyjnych miejscowościach w Polsce. Gościnnie wystąpi na nich beatboxer Dharni.
Dodatkowo kampania wspiera wprowadzenie na rynek limitowanej edycji chipsów w dwóch smakach – „Grande Quesadilia” oraz „El Burgerro”.
Kampania 360 stopni obejmuje także 30-sekundowy spot telewizyjny, promocję w internecie i mediach społecznościowych. Promocja obejmuje także nośniki zewnętrzne (OOH) widoczne przy plażach oraz w letnich kurortach. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. Akcję wspierają działania PR.
Za adaptację spotu reklamowego odpowiada agencja BBDO Warszawa, Za działania w internecie VML Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Eventy organizuje Brave Agency, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Wsparcie PR zapewnia Questia.
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”