Lidl jako szczekający piesek w nowym spocie Biedronki
Sieć sklepów Biedronka emituje nowe spoty odsyłające do strony cenowyalert.pl. Przedstawia w nim konkurencyjne dyskonty Lidl jako małego, szczekającego pieska.
W wybranych stacjach telewizyjnych emitowany jest spot, którego bohaterem jest mały, biały piesek, który na obroży ma żółto-niebieską zawieszkę (to barwy charakterystyczne dla sieci Lidl).
Lektor w tle mówi: “Oto piesek, który dużo szczeka, ale nie gryzie. On tylko udaje tak jak pewna sieć dyskontów, która twierdzi, że ma niskie ceny, a w rzeczywistości jest najdroższym sklepem wg czerwcowego raportu ASM Sales Force Agency”.
CZYTAJ TEŻ: Biedronka krytykowana za hasło z reklam. Podkreślała, od jak dawna jest tańsza niż Lidl
Wtedy na ekranie pojawia się wykres ASM Sales Force Agency. “Ostatnie miejsce jest w sam raz la kogoś, kto tylko udaje, że ma niskie ceny. Unikaj przepłacania. Sprawdzaj ceny na cenowyalert.pl”.
To już druga odsłona kampanii, w której Biedronka odnosi się do cen w Lidlu, nie podając wprost nazwy swojego konkurenta. W poprzedniej była mowa o “krowie, która dużo ryczy, a mało mleka daje”.
CZYTAJ TEŻ: Biedronka goni reklamowo Lidla. Ile wydają inni marketerzy? (Top10)
Biedronka odpowiada w ten sposób na prowadzoną już od wielu miesięcy kampanię Lidla, w której dyskont nie tylko podkreśla, że zakupy u konkrenta są droższe niż w Lidlu, a od początku wakacji zwraca uwagę na to - odnosząc się do okresu urlopowego - że ceny w dyskontach należących do Jeronimo Martins Polska nie są jednakowe w całym kraju i różnią się w zależności od lokalizacji.
Dołącz do dyskusji: Lidl jako szczekający piesek w nowym spocie Biedronki
#2 Biedra: 262,13
#3+#4 pseudohurtowe Macro i Selgros: ~290
#13 Lidl: 319,22
Czyli pewnie Biedronka cwanie zrobiła promocję na coś dużego w tym koszyku, ale Auchan zrobił większą.