SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michel Moran na dalekiej północy reklamuje Śledzia Atlantyckiego Lisner (wideo)

W nowej kampanii marki Lisner z udziałem znanego restauratora Michela Morana reklamowane są przekąski ze śledzi. Akcję przygotowały agencja GPD Agency i dom mediowy Starcom.

W nowym spocie Michel Moran wybiera się na daleką, arktyczną północ, gdzie razem z mieszkającym tam mężczyzną je przekąski Lisnera ze śledzi. Reklama podkreśla, że Śledź Atlantycki zawiera filety ze śledzia w wyrazistych sosach z warzywami i przyprawami. Produkt jest przedstawiany jako „Dziki z natury”.

Michel Moran, znany przede wszystkim z programów kulinarnych „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN, w reklamach marki Lisner występuje od ponad trzech lat. W poprzedniej dużej kampanii z jego udziałem promowane były sałatki O Mamo!, a we wcześniejszych m.in. hummus i przekąski rybne.

 

Za obsługę marketingową marki Lisner odpowiadają agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję.

Dołącz do dyskusji: Michel Moran na dalekiej północy reklamuje Śledzia Atlantyckiego Lisner (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Joasia
Kim jest ten blondyn ? :)
0 0
odpowiedź
User
Karolina91
Ten blondyn to Daniel? Chyba go znam, pozdrawiam! :*
0 0
odpowiedź
User
Karolina91
Ten blondyn ma na imię Daniel? Zdaje się, że go znam ;) pozdrowienia z Częstochowy
0 0
odpowiedź