Locomotiva wzmacnia szeregi
Nowy dyrektor generalny oraz dyrektor kreatywny agencji Locomotiva.
W związku ze zmianami właścicielskimi (100% udziałów objął Włodzimierz Retelski), agencja reklamowa Locomotiva przybrała formę spółki z o.o., a zespół wzmocniono dwiema osobami.
Ewaryst Fedorowicz został nowym dyrektorem generalnym, a Leszek Wiśniewski objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
Ewaryst Fedorowicz w latach osiemdziesiątych zajmował się pracą naukową, w latach 1992-1994 pracował w Pepsico Poland jako project manager, w Grey Warszawa w latach 1994-2001 jako client service director oraz w J.Walter Thompson- Parintex w latach 2001-2004 jako client service director i zastępca dyrektora generalnego. Od początku 2005 roku kieruje rodzinną firmą Strategion, która m. in. wygrała przetarg na nową reklamę telewizyjną Fastum (wraz z agencją MarketShare).
Leszek Wiśniewski przez ostatnie 15 lat pracował dla McCann-Erickson oraz dla Euro RSCG na stanowisku senior art directora. Wśród klientów, których obsługiwał, znajdują się m.in. takie firmy jak: Plus Polkomtel, Bank PKO BP, Grupa Żywiec, Benckiser, Algida, ING Nationale Nederlanden. Wczesniej Leszek Wiśniewski zajmował się działalnością artystyczną we własnym zakresie (malarstwo, fotografia, film).
Dołącz do dyskusji: Locomotiva wzmacnia szeregi