Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w maju 2008 sprzedażogółem na poziomie 92 452 egz. (64 008 egz. w analogicznym okresie2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedażymiesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74958 egz. (spadek o 21 proc.) a na trzecim uplasował "Men's HealthPolska" (Motor Presse Polska) - 65 114 egz. (rok wcześniej 67 585egz.).
maj |
| 2008 | 2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Logo | 92452 | 64008 |
CKM | 74958 | 95124 |
Men's HealthPolska | 65114 | 67585 |
Playboy | 58792 | 61461 |
2008 |
| maj | kwiecień |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Logo | 92452 | 77799 |
CKM | 74958 | 74241 |
Men's HealthPolska | 65114 | 70315 |
Playboy | 58792 | 48693 |
W maju 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największąsprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie39 676 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 36 985 egz.). Nadrugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - zesprzedażą 29 668 egz. (rok wcześniej 28 546 egz.).
maj |
| 2008 | 2007 |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Forbes | 39676 | 36985 |
Manager Magazin | 29668 | 28546 |
Businessman.pl | 24809 | - |
2008 |
| maj | kwiecień |
ZKDP | Sprzedaż ogólem |
Forbes | 39676 | 57946 |
Manager Magazin | 29668 | 32661 |
Businessman.pl | 24809 | 24369 |
Dołącz do dyskusji: Logo i Forbes liderami, ostro w dół CKM