„Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash
Eurocash, polski dystrybutor produktów FMCG, przygotował loterię „Sięgnij po 100 tysięcy złotych”. Za stworzenie materiałów promujących akcję odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/eurocash-loteria-655.png)
Loteria „Sięgnij po 100 tysięcy złotych” potrwa do 2 sierpnia w sklepach Groszek, Euro i Gama, należących do grupy Eurocash Dystrybucja.
Do zdobycia jest ponad 18 tys. nagród o łącznej wartości około 1,5 mln złotych. Za każde wydane w sklepach 20 złotych klient otrzymuje zdrapkę, gdzie pod częścią z nich znajduje się kod promocyjny biorący udział w losowaniu nagród.
Kampania komunikacyjna promocji obejmuje m.in. materiały POS (wobbler, plakat, lama, cenówki na półkę i do gazetki) oraz banery w internecie.
Za ich przygotowanie odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).
Dołącz do dyskusji: „Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash
W sumie spora szansa na wygraną bo losowanie dość często