SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lucky Lod z Paralotnej

Paralotna przygotowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej Centrum Handlowo - Rozrywkowego Promenada.

Projekt „Lucky Lód” jest częścią strategii p.t. „Bajkowa Promenada” przygotowanej na rok 2005/2006.

Nawiązując do znanej bajki, w humorystyczny sposób, projekt ten promuje całoroczne lodowisko znajdujące się wewnątrz Promenady.

  

Reklama ma na celu poinformować o tym, że Promenada to centrum z różnorodną ofertą, nie tylko zakupową, ale również dające możliwość spędzenia miło wolnego czasu.

Informacje na temat lodowiska można znaleźć w prasie, w ekskluzywnym magazynie „Promenada Sukcesu”, na materiałach POS eksponowanych na terenie centrum, a także Direct Mail.

Dołącz do dyskusji: Lucky Lod z Paralotnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl