SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łukasz Kłuskiewicz: z Fox Networks Group do Netflixa. Odpowiada za kontent lokalny w Europie Środkowej

Od 1 grudnia br. Łukasz Kłuskiewicz obejmie stanowisko CE content acquisition managera w Netflixie i zajmie się lokalnymi produkcjami w Europie Środkowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej przez ponad 2 lata pracował w Fox Networks Group.

Łukasz Kłuskiewicz, fot. Sebastian Huber Łukasz Kłuskiewicz, fot. Sebastian Huber

Do zadań Kłuskiewicza w Netflixie należy pozyskiwanie kontentu lokalnego w krajach Europy Środkowej, głównie w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Jako CE content acquisition manager zajmie się również współpracą z lokalnymi dostawcami treści, nadawcami, dystrybutorami i producentami.

Ostatnio od marca 2016 roku Łukasz Kłuskiewicz pracował w Fox Networks Group jako programming manager kanałów National Geographic, NatGeo Wild i NatGeo People. Odpowiadał za tworzenie i realizację lokalnej strategii programowej, lokalne zakupy programów dokumentalnych oraz koordynację ramówek.

W latach 2008-2016 Kłuskiewicz pracował w Telewizji Polskiej, m.in. w biurze koordynacji programowej. Od 2013 do 2016 roku jako kierownik redakcji filmu fabularnego i seriali TVP2 zajmował się zakupami filmowymi i serialowymi oraz produkcją seriali, m.in. „M jak miłość”, „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe”, „Rodzinka.pl”, „Czas honoru” i „Głęboka woda”. Był także szefem kanału TVP Seriale.

Jest absolwentem filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.

Przypomnijmy, że w piątek 30 listopada br. Netflix udostępni pierwszy polski serial wyprodukowany dla tej platformy - „1983”. To thriller konspiracyjny rozgrywający się w alternatywnej rzeczywistości w Polsce. Wskutek ataku terrorystycznego z 1983 roku Związek Radziecki nie upadł, a dwadzieścia lat później zimna wojna wciąż trwa w najlepsze. Siedmioodcinkowy serial wyreżyserowały Katarzyna Adamik, Olga Chajdas, Agnieszka Holland i Agnieszka Smoczyńska.

Według danych z badania Gemius/PBI, w październiku br. platformę Netflix odwiedziło 1,99 mln realnych użytkowników, którzy wykonali na stronie 30,13 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: Łukasz Kłuskiewicz: z Fox Networks Group do Netflixa. Odpowiada za kontent lokalny w Europie Środkowej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
typiara
Super decyzja, gratuluję! W swojej karierze spotkałam niewielu ludzi w stacjach, którzy by zrobili na mnie takie wrażenie jak Łukasz. Mega inteligentny i ogarnięty człowiek. Życzę sukcesów w Netfliksie.
0 0
odpowiedź
User
ola
Super decyzja, gratuluję! W swojej karierze spotkałam niewielu ludzi w stacjach, którzy by zrobili na mnie takie wrażenie jak Łukasz. Mega inteligentny i ogarnięty człowiek. Życzę sukcesów w Netfliksie.


Serio?!
0 0
odpowiedź
User
Tomek
Ja tez jestem kontent. Znam biegle angielski, ale nie cierpie tej nomenklatury korpo dla stanowisk. Magazynier to pewnie Warehouse OnSite Client Support Worker.
0 0
odpowiedź