Magazyn 'Show' debiutuje w cenie 1,50 zł (wideo)
Dziś na rynku ukazuje się dwutygodnik "Show. Magazyn o gwiazdach" - pierwszy tytuł z segmentu people wydany przez Wydawnictwo Bauer. Pismo sprzedawane będzie przez okres promocyjny w cenie 1,50 zł. Magazyn powstaje we współpracy z amerykańskim "In Touch".
"Show" skierowany jest do kobiet w wieku od 20 do 40 lat ze średnim lub wyższym wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 200 tys. mieszkańców.
W piśmie oprócz informacji z życia gwiazd mają być poruszane także tematy dotyczące stylu życia, urody, mody, kultury i wnętrz. "Show" publikować będzie również materiały pochodzące z amerykańskiego "In Touch" (również wydaje go Grupa Bauer), często jako pierwszy magazyn w Europie. Jego objętość wyniesie 100 stron.
Wydawnictwo Bauer chce pozycjonować "Show" obok takich tytułów jak "Gala", "Viva!", "Party" czy za granicą "Hello" i "Ok". Nakład magazynu to 600 tys. egz., a cena promocyjna - 1.50 zł (dla porównania "Viva!" kosztuje 5,90 zł, "Gala" - 2,90 zł, a "Party" - 1,99 zł, ceny wydań bez gadżetów). Wydawca nie ujawnia, jak długo potrwa cenowa promocja.
Redaktor naczelną tytułu jest Anna Zaleska, która w przeszłości kierowała m.in. dwutygodnikiem "Viva!". Zespół pisma tworzą dziennikarze od lat specjalizujący się w tematyce people i lifestylowej.
W tym roku na promocję magazynu wydawca zamierza przeznaczyć ok. 10 mln zł. "Show" będzie reklamowany w telewizji (wszystkie telewizje ogólnopolskie i wybrane tematyczne), RMF FM, czasopismach Wydawnictwa Bauer, internecie oraz w punktach sprzedaży. Promocja magazynu obejmie również działania niestandardowe na antenie RMF FM i w wielu serwisach portalu Interia.pl. Za kreację spotu telewizyjnego i reklamy prasowej odpowiada agencja Happy Hours, a media zakupił dom mediowy Mediaedge:CIA.
Dołącz do dyskusji: Magazyn 'Show' debiutuje w cenie 1,50 zł (wideo)