„Maksymalna dawka zysków” - BGŻOptima promuje Lokatę Bezkarną (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Lokaty Bezkarnej oferowanej przez BGŻOptima. Działania, realizowane pod hasłem „Maksymalna dawka zysków”, przygotowały firmy marketingowe Publicis Lion, Publicis DWL i Sales&More.
Reklamy podkreślają, że w ramach trzymiesięcznej Lokacie Bezkarnej z oprocentowaniem wynoszącym 3 proc. w skali roku (można tak ulokować od 1 tys. zł do 100 tys. zł) można zerwać depozyt w dowolnym momencie bez utraty wypracowanych do tej pory odsetek. Jedną taką lokatę może założyć każdy posiadacz bezpłatnego konta oszczędnościowego w BGŻOptima.
- Celem kampanii jest zachęcenie nowych klientów do skorzystania z oferty BGŻOptima. Chcemy jednocześnie zwiększyć rozpoznawalność naszej marki i jej atrakcyjnej oferty wśród osób, które dopiero myślą o pomnażaniu swoich oszczędności - opisuje Radosław Kozłowski, dyrektor marketingu BGŻOptima.
W reklamach występują Optymianie, którzy pojawiają się w kampaniach BGŻOptima od prawie trzech lat.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna akcja reklamowa, realizowana pod hasłem „Maksymalna dawka zysków”, zaczęła się 22 czerwca i potrwa do końca lipca. Jest prowadzona w internecie: na głównych portalach i stronach z sieci afiliacyjnych.
Kreacją reklam zajęły się agencje Publicis Lion i Publicis DWL, a za planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Sales&More.
Dołącz do dyskusji: „Maksymalna dawka zysków” - BGŻOptima promuje Lokatę Bezkarną (wideo)