Małgorzata Słychań i Daniel Nowak w Mediabrands Studio
Do Mediabrands Studio dołączyły dwie osoby: Małgorzata Słychań, która przeszła z domu mediowego MediaCom Warszawa, oraz Daniel Nowak, wcześniej związany z Universal McCann.
W Mediabrands Studio, nowej strukturze grupy IPG zajmującej się działaniami branded content (przeczytaj o niej więcej), Małgorzata Słychań objęła funkcję senior project coordinatora.
Przez ostatnie cztery lata pracowała w MediaCom Warszawa w zespole MediaCom Beyond Advertising, w którym zajmowała się strategicznym planowaniem i realizacją projektów z zakresu product placement, branded content i celebrity endorsement dla klientów takich jak Sony Mobile, Procter & Gamble, P4, Wrigley Poland, Skoda Polska i Teva Pharmaceuticals Polska. Wcześniej, od 2007 roku, pracowała przy realizacji filmów fabularnych i spotów reklamowych. Jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego.
Daniel Nowak w Mediabrands pełni funkcję junior creative specialist. Wcześniej pracował w domu mediowym Universal McCann (należącym do grupy IPG). Zaczął latem ub.r. od stażu (jako laureat konkursu „Grasz o staż”), potem zajmował stanowisko junior media plannera, a w tworzenie Mediabrands Studios zaangażowany jest już od stycznia br.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Słychań i Daniel Nowak w Mediabrands Studio