"Mam dziecko" świętuje
Pierwsze urodziny miesięcznika "Mam dziecko"
"Mam dziecko" obchodzi swoje pierwsze urodziny.
- Magazyn dla rodziców Wydawnictwa Bauer wszedł na rynek w sierpniu 2002 roku, a w czerwcu br. zmienił tytuł na "Magazyn dla rodziców Mam Dziecko", utrzymując jednocześnie ciągłość badań ZKDP i PBC. - informuje nadawca.
"Mam dziecko" w ciągu roku błyskawicznie znalazł się wśród liderów w segmencie prasy dla rodziców i obecnie zajmuje drugą pozycję pod względem sprzedaży. Sprzedaż magazynu wynosi 84. 756 egz. (ZKDP, średnie rozpowszechnianie płatne w okresie wrzesień 2002 - kwiecień 2003 ), rośnie także czytelnictwo.
- Niezwykle atrakcyjna dla czytelników cena egzemplarzowa pisma , 2,9 zł, jest możliwa dzięki decyzji wydawcy o rezygnacji z dołączania gadgetów. To rezultat badań przeprowadzonych wśród naszej grupy docelowej, rozczarowanej jakością i przydatnością prezentów i zainteresowanej głównie merytoryczną zawartością tytułu - informuje nadawca.
"Mam dziecko" jest adresowane do kobiet w ciąży i mam małych dzieci do 2 lat. Jednym z elementów odróżniających nowe pismo od konkurencji jest obecność specjalnych stron dla ojców.
Dołącz do dyskusji: "Mam dziecko" świętuje