„Mam talent! 9” hitem TVN z 3 mln widzów. Powstanie kolejna edycja show
Dziewiąta edycja „Mam talent!” miała średnio 3,04 mln widzów. To o 70 tys. oglądających więcej niż rok wcześniej, a TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 34,79 mln zł.
„Mam talent! 9” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 20.00, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Średnia widownia show wyniosła 3,04 mln osób, co przełożyło się na 20,11 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,48 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Największą widownię, wynoszącą 3,41 mln oglądających, zgromadził odcinek talent-show z 1 października br.
Godz. |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
||||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
||
03-09-2016 |
20:01-21:39 |
2 655 328 |
19,85% |
898 337 |
18,11% |
1 436 605 |
19,08% |
10-09-2016 |
20:00 - 21:38 |
2 933 960 |
22,41% |
1 086 729 |
22,84% |
1 598 282 |
22,19% |
17-09-2016 |
20:00 - 21:41 |
3 029 357 |
21,47% |
1 167 315 |
21,14% |
1 716 840 |
21,00% |
24-09-2016 |
20:00 - 21:43 |
2 904 157 |
19,67% |
1 163 641 |
19,57% |
1 666 689 |
19,21% |
01-10-2016 |
20:00 - 21:39 |
3 410 306 |
23,22% |
1 271 339 |
22,20% |
1 894 476 |
22,26% |
08-10-2016 |
19:59 - 21:39 |
3 071 098 |
18,83% |
1 275 374 |
19,20% |
1 738 835 |
18,01% |
15-10-2016 |
20:00 - 21:38 |
3 391 284 |
21,53% |
1 480 856 |
23,13% |
2 064 629 |
22,33% |
22-10-2016 |
19:59 - 21:50 |
3 280 655 |
20,91% |
1 258 109 |
20,79% |
1 948 961 |
21,32% |
29-10-2016 |
19:59 - 21:50 |
3 016 545 |
19,11% |
1 150 345 |
18,57% |
1 668 535 |
18,15% |
05-11-2016 |
19:59 - 21:52 |
3 236 415 |
20,13% |
1 191 802 |
19,24% |
1 809 149 |
19,29% |
12-11-2016 |
19:59 - 21:51 |
2 951 222 |
18,70% |
1 069 734 |
17,51% |
b.d. |
b.d. |
19-11-2016 |
19:59 - 21:51 |
2 726 606 |
17,11% |
b.d. |
b.d. |
b.d. |
b.d. |
26-11-2016 |
19:59 - 22:23 |
2 995 251 |
20,07% |
1 086 138 |
18,69% |
1 674 592 |
18,98% |
Średnio: |
3 044 536 |
20,11% |
1 151 995 |
19,50% |
1 712 579 |
19,48% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program zyskał 70 tys. widzów. Pokazywaną wówczas ósmą serię talent-show oglądało średnio 2,97 mln osób, a udział TVN wynosił 19,49 proc. w 4+ oraz 19,45 proc. w 16-49.
„Mam talent!” w swoim paśmie był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 11,31 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emitowała konkurencyjny show „The Voice of Poland”. Trzeci był Polsat (pasmo filmów animowanych i mecz piłki nożnej; 11,28 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. kroniki sportowe, serwis pogodowy i „Komisarz Alex”; 10,72 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 drugie miejsce zajął Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Dwójka i Jedynka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVN - Mam talent! 9 |
3 044 536 |
20,11% |
1 151 995 |
19,50% |
1 712 579 |
19,48% |
TVP2 |
1 711 575 |
11,31% |
720 652 |
12,20% |
1 089 435 |
12,39% |
Polsat |
1 706 963 |
11,28% |
868 370 |
14,70% |
1 120 370 |
12,75% |
TVP1 |
1 623 597 |
10,72% |
414 684 |
7,02% |
774 705 |
8,81% |
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach dziewiątej serii formatu wyniosły 34,79 mln zł. Dla porównania, ósma edycja z reklam zarobiła 42,03 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Zwycięzcą 9. edycji „Mam talent!” został Jakub Herfort.
Za rok, jesienią 2017 roku planowana jest jubileuszowa, X edycja programu.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Mam talent! 9” hitem TVN z 3 mln widzów. Powstanie kolejna edycja show
Niepotrzeba jest następna edycja - w tej nie było żadnego talentu wartego uwagi...