Marcin Herman szefem działu PR i komunikacji wewnętrznej Alior Banku, Michał Wójcik – p.o. dyrektora marketingu
Marcin Herman objął stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu PR i komunikacji wewnętrznej w Alior Banku. Na czele działu marketingu stoi Michał Wójcik, jako p.o. dyrektora marketingu.
Dział PR i komunikacji wewnętrznej Alior Banku powstał w wyniku połączenia zespołu PR (wydzielonego z dotychczasowego Departamentu Marketingu i PR) oraz zespołu komunikacji wewnętrznej, działającego do tej pory w strukturach Pionu HR. Wydzielono też jako samodzielny dział marketingu.
Marcin Herman w Alior Banku pracuje od lutego 2018 roku
Na czele działu PR i komunikacji wewnętrznej stanął Marcin Herman. W Alior Banku pracuje od lutego 2018 roku. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji wewnętrznej i wizerunku pracodawcy. Wcześniej był związany z agencją Profile. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze komunikacji, które zdobywał pracując dla takich klientów jak m.in. PGNiG, mBank, PZU, GPW, Kompania Piwowarska, ZT Kruszwica, DOZ, PGE, Orange. W swojej dotychczasowej karierze doradzał klientom w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i wewnętrznej, jak również prowadził i nadzorował szereg wielokanałowych kampanii informacyjnych, wizerunkowych i edukacyjnych.
Z kolei na czele działu marketingu stoi Michał Wójcik, jako p.o. dyrektora marketingu.
Przypomnijmy, że z końcem stycznia br. z Alior Banku odszedł dotychczasowy dyrektor marketingu i PR, Miłosz Horodyski. Obecnie pracuje w Grupie Lotos jako koordynator ds. komunikacji i PR.
Dołącz do dyskusji: Marcin Herman szefem działu PR i komunikacji wewnętrznej Alior Banku, Michał Wójcik – p.o. dyrektora marketingu