Marka Bracia Sadownicy zasadzi łąkę kwitną dla pszczół
W ramach akcji „Bracia i Maja dla pszczół" producent soków i owoców Bracia Sadownicy wspólnie z Mają Popielarską zasadzą 10 milionów kwiatów w postaci łąki kwietnej. Wszystko po to, żeby zapewnić pszczołom pokarm, a tym samym przetrwanie.
Celem kampanii jest zwiększyć świadomość społeczeństwa odnośnie kluczowej roli pszczół nie tylko w sadzie ale przede wszystkim w ekosystemie.
Za koncepcją akcji stoi zespół marketingowy Braci Sadowników, który sprawuje także nad nią nadzór.
- Jest to pierwsza taka nasza kampania i zależało nam na tym, aby samodzielnie poprowadzić projekt. Pszczoły są nam szczególnie bliskie, dlatego cała koncepcja wyszła od nas, z naszej wewnętrznej potrzeby dbania o nie i inne owady zapylające - mówi Aleksandra Głuchowska, członek zarządu odpowiedzialna za marketing i innowacje.
Bracia Sadownicy sieją łąkę dla pszczół
- Bracia są specjalistami od jabłek, więc wiedzieliśmy, że do pomocy pszczołom na tak dużą skalę potrzebujemy wsparcia innego eksperta, takiego od kwiatów. Zaprosiliśmy do współpracy zatem królową ogrodów i łąk – Maję Popielarską. Maja odwiedziła nas również w sadzie w Śmiłowicach – w okresie kwitnienia jabłoni, tym samym Popielarska, ntensywnej pracy pszczół. Nagranie z tej wizyty można obejrzeć na naszych kanałach Social Media, a także platformie YouTube” - tak o kampanii mówi Adam Jędrzejski, jeden z Braci Sadowników.
Za produkcję wideo odpowiada “Kręcę sobie” Rafała Gralińskiego. Kreacja kampanii jest autorstwa agencji Studio Otwarte. Public relations i influencer marketingiem zajmuje się natomiast agencja PR Lovin’.
Dołącz do dyskusji: Marka Bracia Sadownicy zasadzi łąkę kwitną dla pszczół