Marketing w wyszukiwarkach najpopularniejszą formą internetowejreklamy
Według brytyjskich marketerów, marketing w internetowychwyszukiwarkach jest najskuteczniejszą formą reklamy online.
Nic dziwnego więc, że w porównaniu z innymi formatami, ma onnajwiększy (57,1 procenta) udział na brytyjskim rynku wydatkówreklamowych w sieci - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane eMarketera, oparte na badaniu firmyPricewaterhouseCoopers i organizacji Internet AdvertisingBureau.
Na drugim miejscu jest reklama graficzna (21,5 procentudziałów), przed ogłoszeniami (20,8 procenta) i innymi formatami(0,6 procenta).
W pierwszej połowie zeszłego roku brytyjscy reklamodawcy wydalina reklamę w wyszukiwarkach o 44 procent więcej pieniędzy niż rokwcześniej. W przypadku reklamy graficznej wzrost wyniósł 33procent, a w przypadku ogłoszeń aż 72 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Marketing w wyszukiwarkach najpopularniejszą formą internetowejreklamy