Mastecook nadaje Ton
Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię Mastercook
Mastecook nadaje Ton - pod takim hasłem Wrozamet rozpoczyna nową kampanię reklamową marki Mastercook przygotowaną przez agencję Euro RSCG Warsaw.
Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Mastercook oraz zbudowanie jej nowoczesnego wizerunku.
Pomysł kreatywny pokazuje pełną linię produktów Mastercook na tle oryginalnej, wyrazistej kompozycji muzycznej, która wykorzystuje dźwięki charakterystyczne dla pracy urządzeń domowych. Reklama podkreśla wysoką jakość i nowoczesność sprzętu oraz precyzję i harmonię jego działania.
Kampania telewizyjna rozpoczyna się w połowie października 2004 i będzie emitowana w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN siedem,TVP3, TELE5, TVN24, Discovery, Animal Planet, Canal+, TVN Turbo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Planning Group.
Dołącz do dyskusji: Mastecook nadaje Ton