Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa soków jabłkowych marki Hortex. Bohaterką akcji jest Matka Natura, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Mojo Films, Lunapark i MEC.
Reklama soków jabłkowych Hortex przecząco odpowiada na pytanie „Czy Matka Natura ma polskie korzenie?”.
Za to bohaterka delektuje się promowanym napojem, natomiast towarzyszące jej zwierzęta tabliczkami z hasłami żartobliwie komentują proces produkcji soków Hortex. Podsumowuje to hasło: „Pasję mamy w Naturze!”.
Spot jest emitowany w największych stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Jego reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, zdjęcia wykonał Wit Dąbal, produkcją zajęła się firma Mojo Films, a postprodukcją - Lunapark. Za kreację całej kampanii odpowiada agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)