Maxim: mężczyźni spędzają coraz więcej czasu online
71 procent mężczyzn w wieku 18-34 lat spędza w Internecie więcejczasu niż kiedykolwiek wcześniej - wynika z badania magazynuMaxim.
Pomimo tego 74 procent z nich uważa, że umieszczanie reklam wtelewizji jest najskuteczniejszym sposobem na dotarcie do tej grupydemograficznej. 56 procent wskazało na czasopisma, 55 procent naInternet, a tylko 17 procent na radio.
Co do treści zawartych w reklamach, 48 procent badanych abytrafić w swoje gusta, umieściłoby w nich modelkę, a 35 procentpołożyłoby nacisk na humor. Z kolei 40 procent czytelników Maximaskupiłoby się na przekazaniu informacji o danym produkcie.
Badanie zostało wykonane przez agencję Hall & Partners.Maxim zlecił je w związku z dziesiątą rocznicą powstania pisma.
Dołącz do dyskusji: Maxim: mężczyźni spędzają coraz więcej czasu online