McDonald’s testowo pozwala klientom wybierać składniki do burgerów
Sieć fast foodów McDonald’s wprowadziła w Polsce usługę „Create Your Taste”, w ramach której klienci mogą z kilkudziesięciu składników komponować własne burgery. Opcja jest na razie dostępna w trzech warszawskich restauracjach sieci.
W ramach „Create Your Taste” klient może dobierać dowolnie składniki burgera z 28 dostępnych. Ponadto decyduje o rodzaju pieczywa, ilości i rodzaju sera oraz ilości dodatkowych porcji mięsa.
Zamówienie jest składane przy pomocy dotykowego ekranu w restauracji, natomiast gotowe danie jest przynoszone klientowi do stolika (w restauracjach wydzielono strefy, w których oferowana jest taka forma obsługi).
Taka usługa jest oferowana od piątku w trzech warszawskich restauracjach McDonald’s: przy ul. Wał Miedzeszyński 249A, ul. Pułkowej 60 oraz w podwarszawskiej Bielawie przy ul. Warszawskiej 106.
Polska jest pierwszym europejskim rynkiem, na którym wprowadzona została opcja „Create Your Taste”. W ostatnich miesiącach pojawiła się w wybranych restauracjach McDonald’s m.in. w Nowym Jorku i Singapurze.
Polskiej premierze usługi towarzyszy kampania reklamowa obejmująca prasę (m.in. reklamy na pierwszych stronach weekendowych wydań wybranych dzienników), internet (m.in. serwis i facebookowy fanpage McDonald’s Polska) oraz event w restauracji przy ul. Wał Miedzeszyński.
Obsługą marketignową McDonald’s w Polsce zajmują się agencja DDB & Tribal (kreacja reklam), dom mediowy Macroscope OMD (planowanie i zakup mediów) oraz agencja 24/7 Communication (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: McDonald’s testowo pozwala klientom wybierać składniki do burgerów