Medana w nowym opakowaniu
Studio DN opracowało nową tożsamość wizualną dla Medana Pharma Terpol Group, w związku z dołączeniem tej firmy do grupy kapitałowej Polpharma SA.
Medana jest liderem w dziedzinie produkcji witamin i preparatów pediatrycznych w nowoczesnych postaciach. Wśród produktów szczególne miejsce zajmują preparaty pediatryczne, stosowane w chorobach narządu ruchu oraz leki dermatologiczne, a także witaminy, w których produkcji i sprzedaży Medana jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym.
Celem prac projektowych było stworzenie spójnej identyfikacji, która z jednej strony będzie wskazywać na związek Medany z grupą Polpharmy, a jednocześnie zachowa jej odrębną tożsamość.
Dział identyfikacji wizualnej Studio DN zaproponował elastyczne rozwiązanie projektowe, które w przyszłości może być dopasowywane do dalszego rozwoju grupy Polpharma S.A.: zachowano układ symbolu, liternictwo, owalną formę znaku oraz kolor granatowy.
- Na odrębność Medany ma wskazywać błękitny kolor, który podkreśla branżę farmaceutyczną, czystość oraz nawiązuje do jednej z głównych kompetencji Medany, jaką są leki pediatryczne. Kolor błękitny często stosuje się bowiem w oznaczaniu opakowań produktów dla dzieci – mówi Dominika Sikora, Orange Identity Manager w Studio DN.
Studio DN jest również autorem obecnej tożsamości firmy Polpharma SA: znaku, systemu identyfikacji wizualnej oraz systemu opakowań produktów z grupy RX.
Dołącz do dyskusji: Medana w nowym opakowaniu