Chomiki śpiewają hit Budki Suflera w reklamach Media Expert (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert jest trójka chomików śpiewających przeróbkę przeboju Budki Suflera „Noc komety”.
Kampania reklamuje ofertę zniżek cenowych Black Weeks. W spocie wyliczane są przykłady przecenionych urządzeń: smartfon Huawei Mate 20 Lite za 799 zł (zamiast 1199 zł), laptop Lenovo IdeaPad S130-14 za 1111 zł (zamiast 1699 zł), 50-calowy telewizor Sony KDL-50WF660BAEP za 1590 zł (zamiast 2199 zł)
Taka oferta pojawiła się 18 listopada i będzie obowiązywała do 2 grudnia, nie łączy się z innymi promocjami w Media Expert.
W animowanym spocie reklamującym tę promocję występuje trójka chomików. Wykonują one przeróbkę przeboju Budki Suflera „Noc komety” opowiadającą o promowanej ofercie. Prezentowane jest też hasło główne Media Expert „Włączamy niskie ceny”.
Poprzednia duża kampania Media Expert była prowadzona w okresie letnim, jej bohaterami byli siatkarze plażowi. Kreację przygotowała agencja Ambasada BC.
Wcześniej przez kilka lat w reklamach Media Expert występowała piosenkarka Ewelina Lisowska. Pod koniec 2014 roku spoty z nią emitowano tak często, że skrytykowało je wielu internautów, a firma zmniejszyła intensywność kampanii.
Firma Terg, odpowiadająca za aktywności marketingowe sklepów Media Expert, jest jednym z czołowych reklamodawców. Według danych Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach br. jej cennikowe wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych wyniosły 453,37 mln zł, o 33,2 proc. więcej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Chomiki śpiewają hit Budki Suflera w reklamach Media Expert (wideo)