Mel Edwards nową prezes agencji Wunderman
Holding reklamowy WPP powołał na stanowisko globalnej prezes agencji digitalowej Wunderman Mel Edwards. Zastąpiła Marka Reada, który objął kierownictwo nad całą grupą WPP.
Edwards będzie zarządzała pracą 9,2 tys. pracowników agencji, zatrudnionych w 200 biurach na 70 rynkach na całym świecie. Przez ostatni rok była szefową Wundermana na obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Wspólnie z zespołem pracowała nad pozyskiwaniem nowym i utrzymaniem obecnych klientów agencji (Shell, BT i Samsung).
Z agencją Wunderman związana jest w sumie od 2012 roku. Przez pierwsze trzy lata kierowała brytyjskim oddziałem firmy, a w 2015 awansowała na CEO w obszarze EMEA.
W przeszłości kierowała agencją Lida. Karierę zawodową zaczynała w TBWA.
Zmiany w WPP
Na początku września na stanowisko prezesa holdingu reklamowego WPP oficjalnie powołano Marka Reada. Zastąpił Martina Sorrella, który w kwietniu odszedł z firmy po 33 latach.
Nowy szef zapowiedział, że w WPP promowana będzie kultura przyciągania najlepszych talentów na rynku, poczynione zostaną też inwestycje na nowe obszary (m.in. sztuczna inteligencja). - Budowanie nowego WPP będzie wspólnym przedsięwzięciem i nie mogę się doczekać pracy z ludźmi i słuchania ich w całej firmie, gdy rozwijamy nasze plany na przyszłość - napisał w liście do 140 tys. pracowników WPP nowy CEO.
Dołącz do dyskusji: Mel Edwards nową prezes agencji Wunderman