SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Melvit promuje Trendy Lunch (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania telewizyjna producenta zdrowej i naturalnej żywności Melvit. Za jej przygotowanie odpowiada Grupa MullenLowe.

Promowana jest linia produktów Trendy Lunch - naturalnych mieszanek kasz, suszonych warzyw i ziół, z których szybko można przygotować obiad, sałatkę lub posiłek do pracy.

W reklamie wykorzystano utwór „Katchi” Ofenbacaha vs. Nicka Waterhouse’a.

Obsługą klienta z ramienia MullenLowe MediaHub zajmuje się zespół kierowany przez Annę Jezierską, media communication directora.

Dom mediowy MullenLowe MediaHub odpowiada za planowanie kampanii i zakup mediów, zaś agencja reklamowa MullenLowe Warsaw za kreację i produkcję. Współpracę z grupą klient nawiązał w ubiegłym roku w ramach przeglądu ofert.

Dołącz do dyskusji: Melvit promuje Trendy Lunch (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebastian
Nie jest zła , ale duży minus dla podkładu muzycznego. Kopia nie oryginał :-(
0 0
odpowiedź
User
Aj
Strasznie wkurzający podkład...
0 0
odpowiedź
User
harcom
najbardziej wkurwiajaca reklama od czasow media expert!!!
0 0
odpowiedź