SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Metro” z grafiką bliższą internetowi

Od wtorku 30 maja br. bezpłatny dziennik „Metro” (Agora) ukazuje w nowej szacie graficznej. Nowa makieta nawiązuje do grafiki internetowej, co ma unowocześnić i zdynamizować przekaz dziennika.

- Nasi czytelnicy to głównie młodzi mieszkańcy dużych miast. Żyją szybko, intensywnie, są aktywni i dynamiczni. Chcemy, aby „Metro” odpowiadało ich stylowi życia i było takie jak oni - nowoczesne, zaangażowane i zawsze na czasie - komentuje zmianę Joanna Bażyńska, dyrektor pionu Prasy bezpłatnej Agory. - Dzięki nowej makiecie chcemy wzmocnić te elementy wizerunku, które stanowią o popularności „Metra”, czyli interaktywność, zaangażowanie społeczne, budowanie więzi z odbiorcą - dodaje Waldemar Paś, redaktor naczelny tytułu.

Jak podkreśla wydawca, „Metro” w nowej makiecie będzie jeszcze silniej koncentrować się na treściach autorskich, poruszać tematy nieobecne w innych mediach, a także intensywnie angażować się w sprawy społeczne ważne dla jego młodych czytelników. Nowa szata graficzna przewiduje też więcej miejsca i form na treści związane z życiem w mieście, m.in. popkulturą, modą i lifestylem.

Autorką projektu nowej makiety dziennika jest Magdalena Mamajek - Mich, dyrektor artystyczna tytułu.

Dołącz do dyskusji: “Metro” z grafiką bliższą internetowi

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arek
kiepska gazeta. Z racji ograniczonego kolportażu a dużego nakładu gazeta ma trafić do każdego, a zazwyczaj jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Aczkolwiek jedna z nielicznych, którą czytają chętnie nawet żule i bezdomni.
odpowiedź
User
kokon
„Metro” w nowej makiecie będzie jeszcze silniej koncentrować się na treściach autorskich, poruszać tematy nieobecne w innych mediach" - papier przyjmie wszystko, nawet opowiadanie takich bzdur. Dziś jest zero treści autorskich, a oni chcą jeszcze silniej się na tym koncentrować. Poczucie humoru im dopisuje. Poruszanie tematów nieobecnych w innych mediach będzie zaś polegało na poruszeniu kartki z zapisanymi pomysłami. Przeniesieniu jej z biurka do kosza. Rozbawili mnie jak zwykle.
odpowiedź
User
hanako
tak tylko z dziennikarskiej dokladnosci chce zauwazyc, ze wtorek to jest 31 maja a nie 30 maja. Wiem, ze teraz nie zwraca sie uwagi na takie drobiazgi, ale mnie jakos dziwnie to razi:)
odpowiedź